whitereport

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma

A Magyar Lapkiadók Egyesületének 2016-os B2B kommunikációs kampányának összefoglalója Lezárult a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen, 2016 őszén indított átfogó kampánya a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért.  A közel négy hónapig tartó kampányhoz 44 médium csatlakozott. Az MLE kampányának célja volt, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul, […]

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma Read More »

A sajtópiac gazdagsága – A márkamagazinoktól az önkormányzati lapokig

A Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának egyik kiemelt célja, hogy olyan lappiaci szegmenseknek is bemutatkozási lehetőséget biztosítson, amelyek érdekesek és értékesek a hirdetői piac számára, de eddig rejtve maradtak. Ilyenek például a márkamagazinok vagy az önkormányzati lapok. Míg a márkamagazinok a több mint 6000 nyomtatott lapot számláló hazai sajtópiacnak körülbelül a 8%-át, addig az

A sajtópiac gazdagsága – A márkamagazinoktól az önkormányzati lapokig Read More »

Hiperlokálisan továbbra is a print a nagyhal

Itt vannak az 2016 őszi hiperlokális cross-médiás mérési adatok A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának keretében újabb izgalmas hírről számol be. Ezúttal a Goldfish by Whitereport & Ipsos legfrissebb, 2016 őszi mérési hullámáról, amely újabb városok ismeretlen vizeire evezett, hogy a vidéki nagyvárosok helyi médiafogyasztását minél szélesebb körben feltérképezhesse. A nemzetközi szinten egyedülálló, a

Hiperlokálisan továbbra is a print a nagyhal Read More »

Gyermekmagazinok piaca – A leghálásabb közönség nyomában

A Magyar Lapkiadók Egyesületének augusztus óta tartó sajtónépszerűsítő kampányának keretében többször is szó esett a printpiac gazdagságáról. Ezúttal a Whiteport mediabrowser adatait alapul véve, a gyermeklapok piacát vette górcső alá a szervezet. A gyermek fogantatásának már az első pillanatától kezdve magazinok egész hada áll a leendő szülők rendelkezésére, de a számtalan baba-mama magazinokkal nem ér

Gyermekmagazinok piaca – A leghálásabb közönség nyomában Read More »

Óriási üzlet a print: Magyarországon a médiavállalati bevételek 45%-át a printkiadók birtokolják

 A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) a Whitereport adatainak segítségével megvizsgálta, hogy 2015-ben a printfókuszú médiavállalatok milyen hangsúllyal képviseltették magukat a médiapiacon. A kutatásból pedig egyértelműen kiderül, hogy a sajtó nem csak árbevétel, de nyereségesség szempontjából is piacvezető. A Whitereport adatbázisában szereplő, 2015-ös pénzügyi adattal rendelkező közel 800 médiavállalat – televíziók, rádiók, lapok, siteok, köztéri reklámcégek

Óriási üzlet a print: Magyarországon a médiavállalati bevételek 45%-át a printkiadók birtokolják Read More »

A printpiac gazdasága – Az apróhirdetési lapok szegmense nem is olyan apró

Az apróhirdetési lapok nem csak mennyiségüket tekintve jelentősek, hanem árbevételben is kiemelkedő részét képezik a printpiacnak – derült ki a Magyar Lapkiadók Egyesületének elemzéséből a 2015-ös Whitereport Financial adatai alapján, amely szerint több mint 2 milliárd forintos bevételt tudhat magáénak ez a szektor. Egykor, az országos médiabrandként elhíresült Expressz napilap fémjelezte ezt a szektort, majd

A printpiac gazdasága – Az apróhirdetési lapok szegmense nem is olyan apró Read More »