print is not dead

MÉDIATORTA 2023 

A sajtó megtartotta helyét a médiatortában, 2023-ban a teljes sajtópiaci bevétel 113,838 milliárd Ft. A kiadók a tavalyi évhez hasonlóan a megnövekedett költségek ellensúlyozása érdekében áremelésekkel stabilizálták bevételeiket.  A nyomtatott sajtó minimális nominális növekedéssel ugyan – de megőrizte az előző évben elért eredményeit. Reálértéken azonban csökkentek a bevételek és a kiadók több fronton is kihívásokkal […]

MÉDIATORTA 2023  Read More »

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma

A Magyar Lapkiadók Egyesületének 2016-os B2B kommunikációs kampányának összefoglalója Lezárult a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen, 2016 őszén indított átfogó kampánya a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért.  A közel négy hónapig tartó kampányhoz 44 médium csatlakozott. Az MLE kampányának célja volt, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul,

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma Read More »

A sajtópiac gazdagsága – A márkamagazinoktól az önkormányzati lapokig

A Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának egyik kiemelt célja, hogy olyan lappiaci szegmenseknek is bemutatkozási lehetőséget biztosítson, amelyek érdekesek és értékesek a hirdetői piac számára, de eddig rejtve maradtak. Ilyenek például a márkamagazinok vagy az önkormányzati lapok. Míg a márkamagazinok a több mint 6000 nyomtatott lapot számláló hazai sajtópiacnak körülbelül a 8%-át, addig az

A sajtópiac gazdagsága – A márkamagazinoktól az önkormányzati lapokig Read More »

Elköteleződés növelésére erősít a brit Speedo tematikus magazinkampányával

A márkához való kötődés erősítésének érdekében magazinkampányt indított a brit Speedo. A Men’s Health, Women’s Health és Runners’ World magazinok print, digitális, social media és videó platformjait választották célcsoportjuk hatékonyabb elérésének érdekében. A kampány célkitűzése, hogy a vásárlók a márkára, mint „szakértőre” tekintsenek, és kampányukkal kimozdítsák a Speedot az egyszerű „úszómárka” imázsából, illetve az edzőteremből

Elköteleződés növelésére erősít a brit Speedo tematikus magazinkampányával Read More »

Hiperlokálisan továbbra is a print a nagyhal

Itt vannak az 2016 őszi hiperlokális cross-médiás mérési adatok A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának keretében újabb izgalmas hírről számol be. Ezúttal a Goldfish by Whitereport & Ipsos legfrissebb, 2016 őszi mérési hullámáról, amely újabb városok ismeretlen vizeire evezett, hogy a vidéki nagyvárosok helyi médiafogyasztását minél szélesebb körben feltérképezhesse. A nemzetközi szinten egyedülálló, a

Hiperlokálisan továbbra is a print a nagyhal Read More »

Napilap innováció: a The Washington Post az Uberen

2016 novemberében a „The Washington Post” bejelentette, hogy applikációját integrálta az Uber „Trip Experiences API” útértékelő rendszerébe, hogy a lap olvasóinak mobiltelefon használati szokásait kiaknázva új tartalomfogyasztási lehetőséget teremtsen. Az applikációnak köszönhetően egyszerre látszik, hogy mennyi idő van még hátra az útból, mellette gondtalanul olvashat az utas, anélkül, hogy állandóan ugrálna az éppen futó alkalmazások

Napilap innováció: a The Washington Post az Uberen Read More »