Kantar

A PRINT PIACON MEGÉRI TRANSZPARENSNEK LENNI!

A print piac elmúlt évi reklámbevételének döntő többségét, 82 százalékát a Matesz által auditált és / vagy az Olvasottság Kutatásban (NOK) mért lapok nyerik meg maguknak.  Elkészült a legújabb Transzparencia Riport a 2016 évi adatok alapján, a már megszokott MATESZ és a Kantar Media adatok mellett a NOK is csatlakozott az elemzéshez. A három mértékadó médiapiaci adatszolgáltató közös elemzéséből az is […]

A PRINT PIACON MEGÉRI TRANSZPARENSNEK LENNI! Read More »

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma

A Magyar Lapkiadók Egyesületének 2016-os B2B kommunikációs kampányának összefoglalója Lezárult a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen, 2016 őszén indított átfogó kampánya a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért.  A közel négy hónapig tartó kampányhoz 44 médium csatlakozott. Az MLE kampányának célja volt, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul,

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma Read More »

Printben hirdet a legtöbb vállalat ma Magyarországon

A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) a független Kantar Media adatainak az elemzése során arra jutott, hogy a legtöbb hirdető a klasszikus médiatípusok közül továbbra is a nyomtatott sajtót részesíti előnyben. Ezt követi a listán a második leggyakoribb médiatípus, a televízió. A Kantar Media adatait vizsgálva az MLE azt találta, hogy bár sok vállalat hirdet a

Printben hirdet a legtöbb vállalat ma Magyarországon Read More »