Kovács Tibor

DMA, DSA podcast, dr. Fáczán Gábor, az NMHH online platformok főosztályvezetője és Kovács Tibor, az MLE elnöke beszélgetett

Az Európai Parlament 2022-ben fogadott el két jogszabályt a digitális szolgáltatásokról és digitális piacokról. Beszélgetésünk elsősorban a DSA (Digital Services Act) körül forog, de röviden azt is tisztázzuk, mi a DMA (Digital Markets Act) lényege. A DSA kapcsán először azt tisztázzuk, mit jelent a direktíva a hatóság szemszögéből. Milyen területeket/vállalatokat, szolgáltatásokat szabályoz a DSA? Milyen […]

DMA, DSA podcast, dr. Fáczán Gábor, az NMHH online platformok főosztályvezetője és Kovács Tibor, az MLE elnöke beszélgetett Read More »

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma

A Magyar Lapkiadók Egyesületének 2016-os B2B kommunikációs kampányának összefoglalója Lezárult a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen, 2016 őszén indított átfogó kampánya a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért.  A közel négy hónapig tartó kampányhoz 44 médium csatlakozott. Az MLE kampányának célja volt, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul,

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma Read More »

A Print ereje: Kovács Tibor

– Meddig maradhat meg a print hatalmas ereje, az, hogy a felnőtt lakosság túlnyomó többsége fogyaszt rendszeresen nyomtatott terméket? – Szerintem az emberek többsége sokáig fogyaszt írott médiumot. Amíg ugyanis a digitális tartalom hitelessége, megbízhatósága nem éri el azt a szintet, amit a print tud biztosítani, addig nem várható változás ezen a területen. Fontos az

A Print ereje: Kovács Tibor Read More »