whitereport

A printpiac csúcsa

Összbevételben a napilapszegmens, darabszámban pedig a havilapok jelentik a lappiac csúcsát – derül ki a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) elemzéséből a Whitereport mediabrowser legfrissebb adatai alapján, amelyek új megvilágításba helyezhetik a nyomtatott lapok piacát. A lappiac sokszínűsége révén pedig kiválóan alkalmas a hirdetők számára célcsoportjaikat közvetlen elérésére akár földrajzi, akár tematikus célzással kívánnak élni. A […]

A printpiac csúcsa Read More »

Lokálisban a print a nagyhal

Annak ellenére, hogy a megyeszékhelyeken magas az internetelérés, a vidéki lakosság sikeres eléréséhez továbbra is a nyomtatott lapokban történő hirdetésekben érdemes gondolkodnia a cégeknek – derült ki a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) elemzéséből a Goldfish by Whitereport & Ipsos kutatása alapján. A Goldfish eddig 12 megyeszékhelyre kiterjedő cross-médiafogyasztási adatai alapján összességében elmondható, hogy – bár

Lokálisban a print a nagyhal Read More »

Továbbra is a sajtó dominál

A Whitereport mediabrowser (WR) nemrégiben publikált gyorsjelentése szerint 2015-ben is a sajtó dominált a TOP 100 médiavállalatot összesítő listán. A TOP 100-as listán 55 sajtó és online médiavállalat, 16 televízió, 11 outdoor cég, 9 online médiavállalat, 5 rádió és 4 mozi cég található. Szembetűnő, hogy a listán a legnagyobb online médiaszolgáltatók csupán a 15. pozíciótól

Továbbra is a sajtó dominál Read More »