Goldfish

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma

A Magyar Lapkiadók Egyesületének 2016-os B2B kommunikációs kampányának összefoglalója Lezárult a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen, 2016 őszén indított átfogó kampánya a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért.  A közel négy hónapig tartó kampányhoz 44 médium csatlakozott. Az MLE kampányának célja volt, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul, […]

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma Read More »

Lokálisban a print a nagyhal

Annak ellenére, hogy a megyeszékhelyeken magas az internetelérés, a vidéki lakosság sikeres eléréséhez továbbra is a nyomtatott lapokban történő hirdetésekben érdemes gondolkodnia a cégeknek – derült ki a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) elemzéséből a Goldfish by Whitereport & Ipsos kutatása alapján. A Goldfish eddig 12 megyeszékhelyre kiterjedő cross-médiafogyasztási adatai alapján összességében elmondható, hogy – bár

Lokálisban a print a nagyhal Read More »