Nyomtatott hatékonyság

MÉDIATORTA 2023 

A sajtó megtartotta helyét a médiatortában, 2023-ban a teljes sajtópiaci bevétel 113,838 milliárd Ft. A kiadók a tavalyi évhez hasonlóan a megnövekedett költségek ellensúlyozása érdekében áremelésekkel stabilizálták bevételeiket.  A nyomtatott sajtó minimális nominális növekedéssel ugyan – de megőrizte az előző évben elért eredményeit. Reálértéken azonban csökkentek a bevételek és a kiadók több fronton is kihívásokkal […]

MÉDIATORTA 2023  Read More »

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma

A Magyar Lapkiadók Egyesületének 2016-os B2B kommunikációs kampányának összefoglalója Lezárult a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen, 2016 őszén indított átfogó kampánya a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért.  A közel négy hónapig tartó kampányhoz 44 médium csatlakozott. Az MLE kampányának célja volt, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul,

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma Read More »

A sajtópiac gazdagsága – A márkamagazinoktól az önkormányzati lapokig

A Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának egyik kiemelt célja, hogy olyan lappiaci szegmenseknek is bemutatkozási lehetőséget biztosítson, amelyek érdekesek és értékesek a hirdetői piac számára, de eddig rejtve maradtak. Ilyenek például a márkamagazinok vagy az önkormányzati lapok. Míg a márkamagazinok a több mint 6000 nyomtatott lapot számláló hazai sajtópiacnak körülbelül a 8%-át, addig az

A sajtópiac gazdagsága – A márkamagazinoktól az önkormányzati lapokig Read More »

Elköteleződés növelésére erősít a brit Speedo tematikus magazinkampányával

A márkához való kötődés erősítésének érdekében magazinkampányt indított a brit Speedo. A Men’s Health, Women’s Health és Runners’ World magazinok print, digitális, social media és videó platformjait választották célcsoportjuk hatékonyabb elérésének érdekében. A kampány célkitűzése, hogy a vásárlók a márkára, mint „szakértőre” tekintsenek, és kampányukkal kimozdítsák a Speedot az egyszerű „úszómárka” imázsából, illetve az edzőteremből

Elköteleződés növelésére erősít a brit Speedo tematikus magazinkampányával Read More »

Hiperlokálisan továbbra is a print a nagyhal

Itt vannak az 2016 őszi hiperlokális cross-médiás mérési adatok A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának keretében újabb izgalmas hírről számol be. Ezúttal a Goldfish by Whitereport & Ipsos legfrissebb, 2016 őszi mérési hullámáról, amely újabb városok ismeretlen vizeire evezett, hogy a vidéki nagyvárosok helyi médiafogyasztását minél szélesebb körben feltérképezhesse. A nemzetközi szinten egyedülálló, a

Hiperlokálisan továbbra is a print a nagyhal Read More »

The Pioneer Woman magazin

Új modell a Hearst magazinkiadó és a Walmart élelmiszerlánc összefogásában Az amerikai Hearst magazinkiadó a Scripps Network Interactive-val együttműködésben egy új magazin koncepcióján kezdett el dolgozni. Az „The Pioneer Woman” című lap első számát 2017 júniusára, míg a második lapszámot őszre tervezik. A magazin különlegessége, hogy a csak a Walmart élelmiszerlánc boltjaiban lesz kapható és

The Pioneer Woman magazin Read More »