Hivatal Péter

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma

A Magyar Lapkiadók Egyesületének 2016-os B2B kommunikációs kampányának összefoglalója Lezárult a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen, 2016 őszén indított átfogó kampánya a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért.  A közel négy hónapig tartó kampányhoz 44 médium csatlakozott. Az MLE kampányának célja volt, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul, […]

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma Read More »

Print Ereje 2.0: videóinterjú Hivatal Péterrel

Megtalálja majd a helyét a print sajtó, nem fog eltűnni – mondta el a Print Ereje 2.0 kampány keretében Hivatal Péter, a Metropol vezérigazgatója. A médiaszakember szerint a speciális érdeklődést kiszolgáló lapok a jövőben erősödhetnek is. A print ereje nem változatlan, de továbbra is nagyon fontos médium – mutatott rá Hivatal Péter. Majdnem minden szegmensben

Print Ereje 2.0: videóinterjú Hivatal Péterrel Read More »

A Print ereje: Videointerjú Hivatal Péterrel

A Print ereje sorozatunkban ezúttal kameránk elé állítottuk a nagy hazai kiadók vezetőit, akiket a nyomtatott sajtó jelenéről és jövőjéről kérdeztünk. Az első kisfilmünkben szereplő Hivatal Péter, a Metropol vezérigazgatója szerint a print az internet mellett megtalálja a helyét, és a jövőben is komoly szerepet vállal.   Hivatal Péter a Marketing&Mediának adott videóinterjúban úgy vélte,

A Print ereje: Videointerjú Hivatal Péterrel Read More »

A Print ereje: Hivatal Péter

Az emberek többségének van és lesz igénye az egyik legrégibb kommunikációs formára, a nyomtatott sajtóra a következő évtizedekben is – állítja Hivatal Péter a Metropol vezérigazgatója. Az elmúlt évszázadban rengeteg új kihívással szembesült a nyomtatott média. Megjelent a rádió, a mozi, a tévé, az internet és az új versenytársak megjelenésekor sokan és sokszor temették a

A Print ereje: Hivatal Péter Read More »