MLE

MÉDIATORTA 2023 

A sajtó megtartotta helyét a médiatortában, 2023-ban a teljes sajtópiaci bevétel 113,838 milliárd Ft. A kiadók a tavalyi évhez hasonlóan a megnövekedett költségek ellensúlyozása érdekében áremelésekkel stabilizálták bevételeiket.  A nyomtatott sajtó minimális nominális növekedéssel ugyan – de megőrizte az előző évben elért eredményeit. Reálértéken azonban csökkentek a bevételek és a kiadók több fronton is kihívásokkal […]

MÉDIATORTA 2023  Read More »

Érkezik az új, nulla százalékos áfakulcs

2024. január 1-jétől az áfatörvény – a 27, 18 és 5 százalékos mellett – egy új, 0 százalékos adómértéket határoz meg. Ez az adómérték – a vtsz. 4902 alá tartozó – napilapok (hetenként legalább négyszer megjelenő kiadvány) értékesítésekor alkalmazandó – írja az Adózóna. Az adócsökkentést a Magyar Lapkiadók Egyesülete kezdeményezte. Az ide tartozó termékértékesítésről kiállított számla adatairól

Érkezik az új, nulla százalékos áfakulcs Read More »

A PRINT PIACON MEGÉRI TRANSZPARENSNEK LENNI!

A print piac elmúlt évi reklámbevételének döntő többségét, 82 százalékát a Matesz által auditált és / vagy az Olvasottság Kutatásban (NOK) mért lapok nyerik meg maguknak.  Elkészült a legújabb Transzparencia Riport a 2016 évi adatok alapján, a már megszokott MATESZ és a Kantar Media adatok mellett a NOK is csatlakozott az elemzéshez. A három mértékadó médiapiaci adatszolgáltató közös elemzéséből az is

A PRINT PIACON MEGÉRI TRANSZPARENSNEK LENNI! Read More »

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma

A Magyar Lapkiadók Egyesületének 2016-os B2B kommunikációs kampányának összefoglalója Lezárult a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen, 2016 őszén indított átfogó kampánya a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért.  A közel négy hónapig tartó kampányhoz 44 médium csatlakozott. Az MLE kampányának célja volt, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul,

A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma Read More »

A sajtópiac gazdagsága – A márkamagazinoktól az önkormányzati lapokig

A Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának egyik kiemelt célja, hogy olyan lappiaci szegmenseknek is bemutatkozási lehetőséget biztosítson, amelyek érdekesek és értékesek a hirdetői piac számára, de eddig rejtve maradtak. Ilyenek például a márkamagazinok vagy az önkormányzati lapok. Míg a márkamagazinok a több mint 6000 nyomtatott lapot számláló hazai sajtópiacnak körülbelül a 8%-át, addig az

A sajtópiac gazdagsága – A márkamagazinoktól az önkormányzati lapokig Read More »

Elköteleződés növelésére erősít a brit Speedo tematikus magazinkampányával

A márkához való kötődés erősítésének érdekében magazinkampányt indított a brit Speedo. A Men’s Health, Women’s Health és Runners’ World magazinok print, digitális, social media és videó platformjait választották célcsoportjuk hatékonyabb elérésének érdekében. A kampány célkitűzése, hogy a vásárlók a márkára, mint „szakértőre” tekintsenek, és kampányukkal kimozdítsák a Speedot az egyszerű „úszómárka” imázsából, illetve az edzőteremből

Elköteleződés növelésére erősít a brit Speedo tematikus magazinkampányával Read More »