print is not dead

A legjobb reklámköltés megtérülését továbbra is a magazin hozza

A Nielsen Catalina Solutions (NCS) az elmúlt 11 év közel 1400 kampányának eredményét vizsgálva rávilágított, hogy a reklámköltés legnagyobb megtérülését (ROI) a magazinhirdetések generálták. A NCS kutatásában 2004 és 2015 közötti időszak közel 1400 FMCG reklámkampányának ROI adatait elemezve, összevetette a lineáris TV, az online display, a digitális videó, a mobil- és a magazinhirdetések hatékonyságát: […]

A legjobb reklámköltés megtérülését továbbra is a magazin hozza Read More »

Nézzen printhirdetésről szóló hirdetéseket ősszel

A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen 2016 őszén átfogó kampányba kezd a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért. Az MLE kampányának célja, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul, a printhirdetéseket vásárlóképes fogyasztók olvassák, és az alacsony reklámzaj közepette a hirdetőknek jelentős forgalmat és konverziót produkálnak, nem utolsó sorban

Nézzen printhirdetésről szóló hirdetéseket ősszel Read More »