Nyomtatott hatékonyság

Vissza a gyökerekhez: még mindig a TV- és magazinkampány kombinációja a legjobb befektetés

Egy idei ausztrál Nielsen-kutatás három FMCG márkát vizsgált, hogy az egyes médiatípusok használata milyen hatással voltak az eladásokra. A kutatásból kiderült, hogy a leghatékonyabb kombinációnak a tévé és print együttes használata bizonyult: a printkampánnyal kiegészített TV-kampányok 18%-kal nagyobb eladást eredményeztek. A kutatás eredményeiből jól kivehető, hogy a printkampányok minden más médiamixben helytálltak, amellyel 12-18% közötti […]

Vissza a gyökerekhez: még mindig a TV- és magazinkampány kombinációja a legjobb befektetés Read More »

Adománygyűjtő kampánnyal tér vissza a printgyökerekhez a Paste magazin

9 év printben, 6 év online – és most adománygyűjtő kampánnyal tér vissza a printgyökerekhez a Paste magazin. A negyedévente megjelenő, glossy magazin a digitális kiadás mellett most az Indiegogon gyűjt pénzt a printkiadásához. A lap iránti érdeklődést és lojalistást mutatja, hogy egy hónap alatt több mint 30 000 dollár gyűlt össze csupán 380 adományozótól.

Adománygyűjtő kampánnyal tér vissza a printgyökerekhez a Paste magazin Read More »

Magazin márkára építette Y-generációs kampányát a világhírű kávézó

A Frappucino termékük iránti keresletet erősítésére indított kampányt a Starbucks Nagy-Britanniában az Y generációt célozva. A kampány célja – természetesen a Frappuccino vásárlásának ösztönzésén túl –, hogy népszerű és szerethetőbb imázzsal vértezzék fel ezt a nyári terméksort. A kampányban a Look magazin print, digitális és social media platformjait használták, kiváló eredménnyel. A lánc a Time

Magazin márkára építette Y-generációs kampányát a világhírű kávézó Read More »

Gyermekmagazinok piaca – A leghálásabb közönség nyomában

A Magyar Lapkiadók Egyesületének augusztus óta tartó sajtónépszerűsítő kampányának keretében többször is szó esett a printpiac gazdagságáról. Ezúttal a Whiteport mediabrowser adatait alapul véve, a gyermeklapok piacát vette górcső alá a szervezet. A gyermek fogantatásának már az első pillanatától kezdve magazinok egész hada áll a leendő szülők rendelkezésére, de a számtalan baba-mama magazinokkal nem ér

Gyermekmagazinok piaca – A leghálásabb közönség nyomában Read More »

Reményteli adatok a The New York Times-tól

Bár a nagyhírű amerikai lap hirdetési bevételei az összbevételének csupán egyötödét adják, és jövőre sem számítanak nagyobb áttörésre, mégis elgondolkodtató adatok láttak napvilágot a The New York Times háza táján. Legfrissebb közleményükben beszámoltak arról, hogy a korábbi reklámbevételeikből származó összegeket milyen egyéb forrásokból sikerült pótolni, ezzel egy újabb lendületet adva a printpiacnak. Az egyik növekvő

Reményteli adatok a The New York Times-tól Read More »

A magazinimádóknak indított imádni való kampányt a kanadai MLE

A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának keretében újabb izgalmas akcióról számolt be: ezúttal a tengeren túlról, a kanadai National Magazine Stand ’15 és ’16-os magazinnépszerűsítő kampányáról. A kampány a magazinok ismertségének a növelésén és az eladások ösztönzésén túl céljául tűzte ki, hogy tudatosítsa az olvasókban: a magazinok továbbra is szerves részét képezik minden kanadai

A magazinimádóknak indított imádni való kampányt a kanadai MLE Read More »