MLE

Hiperlokálisan továbbra is a print a nagyhal

Itt vannak az 2016 őszi hiperlokális cross-médiás mérési adatok A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának keretében újabb izgalmas hírről számol be. Ezúttal a Goldfish by Whitereport & Ipsos legfrissebb, 2016 őszi mérési hullámáról, amely újabb városok ismeretlen vizeire evezett, hogy a vidéki nagyvárosok helyi médiafogyasztását minél szélesebb körben feltérképezhesse. A nemzetközi szinten egyedülálló, a […]

Hiperlokálisan továbbra is a print a nagyhal Read More »

The Pioneer Woman magazin

Új modell a Hearst magazinkiadó és a Walmart élelmiszerlánc összefogásában Az amerikai Hearst magazinkiadó a Scripps Network Interactive-val együttműködésben egy új magazin koncepcióján kezdett el dolgozni. Az „The Pioneer Woman” című lap első számát 2017 júniusára, míg a második lapszámot őszre tervezik. A magazin különlegessége, hogy a csak a Walmart élelmiszerlánc boltjaiban lesz kapható és

The Pioneer Woman magazin Read More »

Adománygyűjtő kampánnyal tér vissza a printgyökerekhez a Paste magazin

9 év printben, 6 év online – és most adománygyűjtő kampánnyal tér vissza a printgyökerekhez a Paste magazin. A negyedévente megjelenő, glossy magazin a digitális kiadás mellett most az Indiegogon gyűjt pénzt a printkiadásához. A lap iránti érdeklődést és lojalistást mutatja, hogy egy hónap alatt több mint 30 000 dollár gyűlt össze csupán 380 adományozótól.

Adománygyűjtő kampánnyal tér vissza a printgyökerekhez a Paste magazin Read More »

Magazin márkára építette Y-generációs kampányát a világhírű kávézó

A Frappucino termékük iránti keresletet erősítésére indított kampányt a Starbucks Nagy-Britanniában az Y generációt célozva. A kampány célja – természetesen a Frappuccino vásárlásának ösztönzésén túl –, hogy népszerű és szerethetőbb imázzsal vértezzék fel ezt a nyári terméksort. A kampányban a Look magazin print, digitális és social media platformjait használták, kiváló eredménnyel. A lánc a Time

Magazin márkára építette Y-generációs kampányát a világhírű kávézó Read More »

Gyermekmagazinok piaca – A leghálásabb közönség nyomában

A Magyar Lapkiadók Egyesületének augusztus óta tartó sajtónépszerűsítő kampányának keretében többször is szó esett a printpiac gazdagságáról. Ezúttal a Whiteport mediabrowser adatait alapul véve, a gyermeklapok piacát vette górcső alá a szervezet. A gyermek fogantatásának már az első pillanatától kezdve magazinok egész hada áll a leendő szülők rendelkezésére, de a számtalan baba-mama magazinokkal nem ér

Gyermekmagazinok piaca – A leghálásabb közönség nyomában Read More »

A magazinimádóknak indított imádni való kampányt a kanadai MLE

A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának keretében újabb izgalmas akcióról számolt be: ezúttal a tengeren túlról, a kanadai National Magazine Stand ’15 és ’16-os magazinnépszerűsítő kampányáról. A kampány a magazinok ismertségének a növelésén és az eladások ösztönzésén túl céljául tűzte ki, hogy tudatosítsa az olvasókban: a magazinok továbbra is szerves részét képezik minden kanadai

A magazinimádóknak indított imádni való kampányt a kanadai MLE Read More »