hirdetési piac

Reményteli adatok a The New York Times-tól

Bár a nagyhírű amerikai lap hirdetési bevételei az összbevételének csupán egyötödét adják, és jövőre sem számítanak nagyobb áttörésre, mégis elgondolkodtató adatok láttak napvilágot a The New York Times háza táján. Legfrissebb közleményükben beszámoltak arról, hogy a korábbi reklámbevételeikből származó összegeket milyen egyéb forrásokból sikerült pótolni, ezzel egy újabb lendületet adva a printpiacnak. Az egyik növekvő […]

Reményteli adatok a The New York Times-tól Read More »

A magazin lehet a luxusmárka-marketing dilemmájának a megoldása

A Zenith Optimedia 2017-es előrejelzései szerint a luxusmárkák digitális felületen történő reklámköltései tovább növekednek, ami felveti a kérdést, hogy a luxusmárkák számára mennyire fontos érték a rövid távú vásárlásösztönzés, szemben az exkluzív jelleggel. A Magyar Lapkiadó Egyesülete (MLE) szerint is a megoldás a prémium közönséget célzó és elérő magazinokban keresendő. A luxusmárkák is felismerték a

A magazin lehet a luxusmárka-marketing dilemmájának a megoldása Read More »

Mit adott a Black Friday a printpiacnak?

Magyarországon is egyre divatosabb az Amerikából átvett Black Friday jelenség, amely a printpiac helyzetére is figyelemre méltó hatást gyakorol. A november végétől karácsonyig tartó folyamatos akcióknak köszönhetően nem csak a kereskedők, de a printpiac is jelentősebb bevételhez jut. Mivel a print koncentráltabb fogyasztást biztosít, így a nyomtatott lapokban megjelenő reklámok is nagyobb figyelmet kapnak –

Mit adott a Black Friday a printpiacnak? Read More »

A printpiac gazdasága – Az apróhirdetési lapok szegmense nem is olyan apró

Az apróhirdetési lapok nem csak mennyiségüket tekintve jelentősek, hanem árbevételben is kiemelkedő részét képezik a printpiacnak – derült ki a Magyar Lapkiadók Egyesületének elemzéséből a 2015-ös Whitereport Financial adatai alapján, amely szerint több mint 2 milliárd forintos bevételt tudhat magáénak ez a szektor. Egykor, az országos médiabrandként elhíresült Expressz napilap fémjelezte ezt a szektort, majd

A printpiac gazdasága – Az apróhirdetési lapok szegmense nem is olyan apró Read More »

Dupla oldalas printhirdetésekkel kampányol a Google

A Magyar Lapkiadók Egyesülete – a Google ebben a hónapban bemutatott új telefonjának marketingkampányával kapcsolatosan – arra a trendre hívja fel a hirdetők figyelmét, hogy a digitális termékek médiamixéből most sem hiányzik a print, hiszen az elérés maximalizálása érdekében mindig érdemes túllépni a „digitális elérés” keretein és integrált médiacsatornák segítségével megszólítani a fogyasztókat. A Google,

Dupla oldalas printhirdetésekkel kampányol a Google Read More »

Nem létezik magazin háttérolvasás

  A Magyar Lapkiadók Egyesültének idén augusztusban indult sajtónépszerűsítő kampánya keretében Erdélyi Pétert, a CMSales értékesítési marketingvezetőjét kérdezte a printpiac helyzetéről. Erdélyi három érdekességet emelt ki, amit a hirdetőknek érdemes szem előtt tartaniuk reklám-, illetve PR kampányaik tervezése alkalmával. A TGI 2015-ös adatai alapján a magazinolvasók keresete magasabb a tévénéző társaikhoz képest. Mivel az intenzív

Nem létezik magazin háttérolvasás Read More »