hirdetési piac

Nézzen printhirdetésről szóló hirdetéseket ősszel

A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen 2016 őszén átfogó kampányba kezd a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért. Az MLE kampányának célja, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul, a printhirdetéseket vásárlóképes fogyasztók olvassák, és az alacsony reklámzaj közepette a hirdetőknek jelentős forgalmat és konverziót produkálnak, nem utolsó sorban […]

Nézzen printhirdetésről szóló hirdetéseket ősszel Read More »

A hirdetés, mint a gazdasági növekedés motorja, A média új hatalma a digitális korban

„Két dolog van csak az üzleti életben, amivel pénzt lehet csinálni – az innováció és a marketing. Minden egyéb költség” -Peter Drucker A reklámban nagy potenciál rejlik, mely a cégek sales bevételeit megalapozza. De tud-e a cég médiabüdzséjének növelése szélesebb körben is hasznot hozni, amely a gazdaság egészének segít? Még inkább hatalmas erőnek tudják-e mutatni

A hirdetés, mint a gazdasági növekedés motorja, A média új hatalma a digitális korban Read More »