The Times

Mit adott a Black Friday a printpiacnak?

Magyarországon is egyre divatosabb az Amerikából átvett Black Friday jelenség, amely a printpiac helyzetére is figyelemre méltó hatást gyakorol. A november végétől karácsonyig tartó folyamatos akcióknak köszönhetően nem csak a kereskedők, de a printpiac is jelentősebb bevételhez jut. Mivel a print koncentráltabb fogyasztást biztosít, így a nyomtatott lapokban megjelenő reklámok is nagyobb figyelmet kapnak – […]

Mit adott a Black Friday a printpiacnak? Read More »

A jól bevált recept – hűségakcióval erősít a brit „The Times” újság

A Magyar Lapkiadók Egyesülete sajtónépszerűsítő kampányának keretében ismét egy izgalmas kezdeményezésről számol be, egyenesen a brit printpiacáról. A „The Times” és a „The Sunday Times” a jól bevált receptet alkalmazza: a Caffé Nero kávézólánccal közös hűségakciót indított és a saját standjáról kínálja az aktuális lapszámot a kávézó vendégeinek. A kampány során azok a vendégek, akik

A jól bevált recept – hűségakcióval erősít a brit „The Times” újság Read More »