kreatív

Dupla oldalas printhirdetésekkel kampányol a Google

A Magyar Lapkiadók Egyesülete – a Google ebben a hónapban bemutatott új telefonjának marketingkampányával kapcsolatosan – arra a trendre hívja fel a hirdetők figyelmét, hogy a digitális termékek médiamixéből most sem hiányzik a print, hiszen az elérés maximalizálása érdekében mindig érdemes túllépni a „digitális elérés” keretein és integrált médiacsatornák segítségével megszólítani a fogyasztókat. A Google, […]

Dupla oldalas printhirdetésekkel kampányol a Google Read More »

A 100 legbriliánsabb angol sajtóhirdetés

A brit CreativeBloq (creativebloq.com) 2016-ban is összegyűjtötte a 100 legbriliánsabb sajtóhirdetést, bebizonyítva, hogy a nyomtatott sajtóban megjelenő reklám továbbra is az egyik leghatékonyabb eszköz a hirdetők kezében az üzeneteinek közvetítésére. Ezek közül szemezgetve nem csak szenzációs kreatívanyagokra bukkant a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE), de öt izgalmas következtetésre is jutott. 1) A Creative Bloq által kiválasztott

A 100 legbriliánsabb angol sajtóhirdetés Read More »

A brit szupermarket lánc is a printhirdetésekre esküszik

„A print áll minden Waitrose terv középpontjában” – mondta Tim Pearson (Manning Gottlieb OMD’s) a Waitrose brit szupermarket lánc média ügynökségének vezetője a 2016-os Newsworks’ Shift konferencián, Londonban. Szerinte a print a leghatékonyabb csatornájuk és ez hozza a legjobb reklámköltség-megtérülést, mind a márka, mind a konverziós mérési szempontok alapján. A Waitrose a legnagyobb printhirdető a

A brit szupermarket lánc is a printhirdetésekre esküszik Read More »