kreatív hirdetés

Dupla oldalas printhirdetésekkel kampányol a Google

A Magyar Lapkiadók Egyesülete – a Google ebben a hónapban bemutatott új telefonjának marketingkampányával kapcsolatosan – arra a trendre hívja fel a hirdetők figyelmét, hogy a digitális termékek médiamixéből most sem hiányzik a print, hiszen az elérés maximalizálása érdekében mindig érdemes túllépni a „digitális elérés” keretein és integrált médiacsatornák segítségével megszólítani a fogyasztókat. A Google, […]

Dupla oldalas printhirdetésekkel kampányol a Google Read More »

Hogyan forradalmasította a Sainsbury’s printhirdetése a brit gasztronómiai kultúrát?

A brit szupermarketlánc kampánystratégiájának története máig inspirálóan hat az élelmiszer kereskedelmi szereplőkre – véli a Magyar Lapkiadók Egyesülete. A Sainsbury’s számára még a 80-as években készített hirdetések forradalmasították a gasztronómiai kultúrát és mindmáig a legnagyobb hatással vannak az élelmiszerláncokra. A „csendes” forradalom ereje A 80-as években a szupermarketek messze nem voltak „szuperek”, csupán nagy, barátságtalan

Hogyan forradalmasította a Sainsbury’s printhirdetése a brit gasztronómiai kultúrát? Read More »

A 100 legbriliánsabb angol sajtóhirdetés

A brit CreativeBloq (creativebloq.com) 2016-ban is összegyűjtötte a 100 legbriliánsabb sajtóhirdetést, bebizonyítva, hogy a nyomtatott sajtóban megjelenő reklám továbbra is az egyik leghatékonyabb eszköz a hirdetők kezében az üzeneteinek közvetítésére. Ezek közül szemezgetve nem csak szenzációs kreatívanyagokra bukkant a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE), de öt izgalmas következtetésre is jutott. 1) A Creative Bloq által kiválasztott

A 100 legbriliánsabb angol sajtóhirdetés Read More »

A dubai-i lakosok szerették a Khaleej Times-ban futó McDondald’s kampányt

A kreatív kampány olyan nyelven szól, amellyel fogyasztókat tud szerezni – médiazaj négy új ország-specifikus  ízű hamburger körül   A McDonald’s 4 új, különleges ízű hamburgert tervezett bevezetni 2012-ben  az Egyesült Arab Emirségekben. A bevezetési kampányhoz kreatív nyomtatott sajtómegoldásokat kerestek, és kiválasztották a Khaleej Times-t médiapartnernek. A Khaleej Times sales csapata a McDonald’s ügynökségével –

A dubai-i lakosok szerették a Khaleej Times-ban futó McDondald’s kampányt Read More »