A Print ereje: Hivatal Péter

Az emberek többségének van és lesz igénye az egyik legrégibb kommunikációs formára, a nyomtatott sajtóra a következő évtizedekben is – állítja Hivatal Péter a Metropol vezérigazgatója. Az elmúlt évszázadban rengeteg új kihívással szembesült a nyomtatott média. Megjelent a rádió, a mozi, a tévé, az internet és az új versenytársak megjelenésekor sokan és sokszor temették a nyomtatott médiát. Ennek ellenére ma is kimagaslóan nagy elérést biztosít a print, sőt ez az elérés elég stabilnak mondható. „Úgy látom, az emberek többségének van és lesz igénye erre a legősibb kommunikációs formára a következő évtizedekben is” – mondta el a Marketing&Media magazinnak adott interjúban a Metropol vezérigazgatója.

A Metropol jelenleg mintegy 600-650 ezer embert ér el, a lap számára a legfontosabbak a közlekedők, illetve azok a helyek, ahol információ felvételére nyitott tömegeket tudnak elérni. Nagyon fontos, hogy olyan emberek az olvasóik, akik saját maguk veszik el a lapot, mert hozzá akarnak jutni az információkhoz.

 

Hivatal Péter szerint a print ereje szerintem abban is rejlik, hogy azokat érik el vele, akik valóban fogyasztani akarják. A lapot ugyanis meg kell venni, vagy a Metropol esetében el kell venni. A hirdetéseknek pedig szintén kettős funkciója van. Nemcsak a hirdetési bevétel fontos, hanem az is hogy a reklámokon keresztül bemutatjuk, milyen új termékek, új szolgáltatások vannak. Ezáltal egy teljesebb információs csomagot kínálunk az olvasóknak.

A Hivatal Péterrel készült interjút elolvashatja a Marketing&Media legújabb a print erejével foglalkozó számában.

 

A nagy hazai lapkiadók összefogásával eddig példátlan együttműködést és kampányt kezdeményez a Marketing&Media, amelynek célja, hogy bemutassa a nyomtatott média szerepét nemcsak a tartalomfogyasztás területén, hanem a marketing- és reklámpiacon is. Azt, hogy a printmédia miért és miben tud többet, mint más típusú médiumok.

 

A kampány támogatói: Axel Springer, Inform Media, Relay/Inmedio, Marquard Media, Metropol, Magyar Lapkiadók Egyesülete, Magyar Posta, Pannon Lapok Társasága, Ringier, Sanoma Media Budapest.

 

http://www.mmonline.hu/cikk/a_print_ereje_hivatal_peter