nyomtatott sajtó

Ezt érdemes tudni a nyomtatott lapok olvasóiról

Az olvasók többsége magas státuszú és végzettségű nő – derült ki a NOK-TGI 2015-ös adataiból. A NOK-TGI kutatási módszertana szerinti az ötfokú skálán megkülönböztetett Esomar A és B státuszúak – a két legnagyobb vásárlóerővel rendelkező „elit” típusok – felülreprezentáltak a nyomtatott lapok olvasói körében. Míg az A és B státuszúak a lakosság közel 21%-át alkotják […]

Ezt érdemes tudni a nyomtatott lapok olvasóiról Read More »

Fedezzük fel újra a nyomtatott lapok gazdagságát – a rejtvénylapok népszerűsége máig töretlen

Mi sem bizonyítja jobban, hogy a keresztrejtvény ek soha nem mennek ki a divatból. Gyakran láthatunk a vonaton, vagy buszon utazókat, akár szabadság alatt a parton napozókat, esetleg a villamosra várakozókat, ahogyan keresztrejtvényeket fejtenek. Sokkal gazdagabb ez a szegmens, mint azt sejtettük. A Whitereport mediabrowser 2016. év első negyedévi adatai is ezt támasztják alá: míg

Fedezzük fel újra a nyomtatott lapok gazdagságát – a rejtvénylapok népszerűsége máig töretlen Read More »

A brit szupermarket lánc is a printhirdetésekre esküszik

„A print áll minden Waitrose terv középpontjában” – mondta Tim Pearson (Manning Gottlieb OMD’s) a Waitrose brit szupermarket lánc média ügynökségének vezetője a 2016-os Newsworks’ Shift konferencián, Londonban. Szerinte a print a leghatékonyabb csatornájuk és ez hozza a legjobb reklámköltség-megtérülést, mind a márka, mind a konverziós mérési szempontok alapján. A Waitrose a legnagyobb printhirdető a

A brit szupermarket lánc is a printhirdetésekre esküszik Read More »

Továbbra is a sajtó dominál

A Whitereport mediabrowser (WR) nemrégiben publikált gyorsjelentése szerint 2015-ben is a sajtó dominált a TOP 100 médiavállalatot összesítő listán. A TOP 100-as listán 55 sajtó és online médiavállalat, 16 televízió, 11 outdoor cég, 9 online médiavállalat, 5 rádió és 4 mozi cég található. Szembetűnő, hogy a listán a legnagyobb online médiaszolgáltatók csupán a 15. pozíciótól

Továbbra is a sajtó dominál Read More »

A legjobb reklámköltés megtérülését továbbra is a magazin hozza

A Nielsen Catalina Solutions (NCS) az elmúlt 11 év közel 1400 kampányának eredményét vizsgálva rávilágított, hogy a reklámköltés legnagyobb megtérülését (ROI) a magazinhirdetések generálták. A NCS kutatásában 2004 és 2015 közötti időszak közel 1400 FMCG reklámkampányának ROI adatait elemezve, összevetette a lineáris TV, az online display, a digitális videó, a mobil- és a magazinhirdetések hatékonyságát:

A legjobb reklámköltés megtérülését továbbra is a magazin hozza Read More »

Nézzen printhirdetésről szóló hirdetéseket ősszel

A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen 2016 őszén átfogó kampányba kezd a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért. Az MLE kampányának célja, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul, a printhirdetéseket vásárlóképes fogyasztók olvassák, és az alacsony reklámzaj közepette a hirdetőknek jelentős forgalmat és konverziót produkálnak, nem utolsó sorban

Nézzen printhirdetésről szóló hirdetéseket ősszel Read More »