ROI

Vissza a gyökerekhez: még mindig a TV- és magazinkampány kombinációja a legjobb befektetés

Egy idei ausztrál Nielsen-kutatás három FMCG márkát vizsgált, hogy az egyes médiatípusok használata milyen hatással voltak az eladásokra. A kutatásból kiderült, hogy a leghatékonyabb kombinációnak a tévé és print együttes használata bizonyult: a printkampánnyal kiegészített TV-kampányok 18%-kal nagyobb eladást eredményeztek. A kutatás eredményeiből jól kivehető, hogy a printkampányok minden más médiamixben helytálltak, amellyel 12-18% közötti […]

Vissza a gyökerekhez: még mindig a TV- és magazinkampány kombinációja a legjobb befektetés Read More »

A legjobb reklámköltés megtérülését továbbra is a magazin hozza

A Nielsen Catalina Solutions (NCS) az elmúlt 11 év közel 1400 kampányának eredményét vizsgálva rávilágított, hogy a reklámköltés legnagyobb megtérülését (ROI) a magazinhirdetések generálták. A NCS kutatásában 2004 és 2015 közötti időszak közel 1400 FMCG reklámkampányának ROI adatait elemezve, összevetette a lineáris TV, az online display, a digitális videó, a mobil- és a magazinhirdetések hatékonyságát:

A legjobb reklámköltés megtérülését továbbra is a magazin hozza Read More »