Sajtóközlemények

World Press Trends 2017: Fókusz a közönségen

  A WAN-IFRA éves jelentésében azt láthatjuk, hogy az iparág egyre nagyobb mértékben koncentrál a minőségi újságírás körüli lojális közönségbázis kiépítésére, valamint folytatódik az olvasóalapú bevételre való átállás is. A World Press Trends kutatás több mint 70 ország adatait dolgozza fel, amelyek az iparág által globálisan megtermelt érték 90 %-át teszik ki. Az napilapok és […]

World Press Trends 2017: Fókusz a közönségen Read More »

Reklámtorta 2016 – 98,184 milliárd Ft a 2016-os teljes sajtópiaci bevétel

 A sajtó megőrizte helyét a reklámpiaci tortában, úgy hogy növekedni tudott, így egy csaknem évtizedes trend fordult meg. Nyilvánossá váltak a 2016. évi sajtópiaci eredmények. A sajtópiac 32,352 milliárd forint reklámbevételt (+118 millió Ft) és 58,124 milliárd forint lapeladásból származó bevételt (+172 millió Ft) ért el 2016-ban. A bevalló kiadóvállalatok a print költésen kívül 7,708

Reklámtorta 2016 – 98,184 milliárd Ft a 2016-os teljes sajtópiaci bevétel Read More »

Nézzen printhirdetésről szóló hirdetéseket ősszel

A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen 2016 őszén átfogó kampányba kezd a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért. Az MLE kampányának célja, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul, a printhirdetéseket vásárlóképes fogyasztók olvassák, és az alacsony reklámzaj közepette a hirdetőknek jelentős forgalmat és konverziót produkálnak, nem utolsó sorban

Nézzen printhirdetésről szóló hirdetéseket ősszel Read More »

Az adó, amely önmaga alanyait falja fel

A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) megdöbbenéssel értesült a mai, az adótörvény-módosításokhoz tett szóbeli kiegészítésről, miszerint az NGM a hatályos reklámadó törvény legfelső kulcsának 40-ről 50 százalékra történő emelését javasolja. E lépés egyértelmű jelzés a teljes iparág valamennyi érintettje számára, hogy kormányzati részéről egyeztetési szándék nincs. Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy az adózás előtti árbevétel ilyen

Az adó, amely önmaga alanyait falja fel Read More »

World Press Trends 2013

Larry Kilman, a WAN-IFRA főtitkára a Torinóban megrendezett 66. World Newspaper Congress, a 21. World Editors Forum és a 24. World Advertising Forum alkalmából bemutatta a frissen elkészült tanulmányt és ismertette ennek fő megállapításait. A kongresszuson több mint 1000 kiadóvezető, főszerkesztő és vezető beosztású munkatárs vett részt a világ minden részéről. A tanulmány 70 ország

World Press Trends 2013 Read More »

A szakmai szövetségek egyöntetűen elutasítják az iparági párbeszéd nélkül benyújtott reklámadóra vonatkozó törvénytervezet tartalmát

A kommunikációs iparág a Magyar Reklámszövetség összefogásával a tavalyi és idei évben tárgyalásokat folytatott a kormányzattal az iparágat érintő esetleges új adónemek kapcsán.   Ezen folyamatok alapján meglepetésként érte az iparágat és annak meghatározó szakmai szervezeteit, hogy az elmúlt napokban a sajtó tényként kezelte a reklámadót tartalmazó törvénytervezet újbóli felvetését, majd ez az Országgyűlés honlapján

A szakmai szövetségek egyöntetűen elutasítják az iparági párbeszéd nélkül benyújtott reklámadóra vonatkozó törvénytervezet tartalmát Read More »