Adománygyűjtő kampánnyal tér vissza a printgyökerekhez a Paste magazin

9 év printben, 6 év online – és most adománygyűjtő kampánnyal tér vissza a printgyökerekhez a Paste magazin. A negyedévente megjelenő, glossy magazin a digitális kiadás mellett most az Indiegogon gyűjt pénzt a printkiadásához.

PasteA lap iránti érdeklődést és lojalistást mutatja, hogy egy hónap alatt több mint 30 000 dollár gyűlt össze csupán 380 adományozótól. A Paste magazin arra építi kampányát, hogy elég menő és közkedvelt ahhoz, hogy akár a korábbi lojális, akár leendő olvasói és támogatói révén gyűjtsön pénzt a printlap újraindításához.

Torma TiborTorma Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének sajtónépszerűsítő kampányának vezetője szerint: „Ez az eset is kiváló példája, hogy a printmédiumok ereje a lojalitásban, trendsettingben, hitelességben is rejlik, és a szűkebb tematika kisebb elérési mutatói mögött jelentős márkaerő rejlik, amit a hirdetők is ki tudnak használni kommunikációs- és értékesítési céljaik elérésére.”

A Paste negyedéves kiadása csupán 20, míg az éves előfizetés 70 dollárba fog kerülni. Ehhez az előfizetési árakhoz képest az adományok összegét figyelembe véve közel 1000 dollárt adományoztak fejenként a támogatók az Indiegogon keresztül. Az oldaluknak nem mellesleg eddig 70 millió egyedi látogatója van.

 

További információ:

http://www.adweek.com/fishbowlny/paste-magazine-indiegogo-march-2017/391846