A 100 legbriliánsabb angol sajtóhirdetés

A brit CreativeBloq (creativebloq.com) 2016-ban is összegyűjtötte a 100 legbriliánsabb sajtóhirdetést, bebizonyítva, hogy a nyomtatott sajtóban megjelenő reklám továbbra is az egyik leghatékonyabb eszköz a hirdetők kezében az üzeneteinek közvetítésére. Ezek közül szemezgetve nem csak szenzációs kreatívanyagokra bukkant a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE), de öt izgalmas következtetésre is jutott.

1) A Creative Bloq által kiválasztott printhirdetések többsége nagyon letisztult, kevés szöveget és nagy képeket tartalmaz, annak ellenére, hogy ezek már megjelentetett hirdetések, nem pedig kreatívversenyekre készült pályaművek.

1Ez a kreatív hirdetés is ékes bizonyítéka, hogy a játék a színekkel mennyire kiemeli és hangsúlyossá teszi a hirdető egyszerű üzenetét.

 

2) Sok tömegmárka szemmel láthatóan komoly erőfeszítést tett annak érdekében, hogy minőségi sajtóhirdetéssel jelenjen meg.

2A Volkswagen Amarok típusú modelljének népszerűsítésére igazi szafari emelkedik ki a slusszkulcsból, azt üzenve, hogy kalandra fel, mert az új modell akár egyszeri tankolással is hatalmas távokat képes megtenni.

 

3) Számos rétegmárka aktuális üzenettel vagy image-hirdetéssel is képviseltette magát.3

Az olyan ikonikus márkáknak, mint a Mini Cooper nem szükséges feltétlenül valami különlegeset és bonyolultat alkotnia, elég egy furcsa helyzetben megjeleníteni a közkedvelt autót Halloween alkalmából.

4) Digitális termékek is jelen vannak a printhirdetések közt, ami arra utal, hogy a médiamixében az evidensnek tűnő digitális média adta reklámzajból kiemelkedve igyekszik vásárlót szerezni.

4

A kreativitásnak nincs határa, hirdeti a design tabletet népszerűsítő print. A világos színek, a kevés szöveg és az egyszerű grafikai tervezés teszi igazán tökéletessé ezt a hirdetést.

5) A legjobbaknak kiválasztott printhirdetések közül a legtöbb kiaknázza a magazinok adta intenzív és élményben gazdag vizuális megjelenítési lehetőségét, felhívva a többi hirdető figyelmét is erre az igen fontos tulajdonságra.

5

A népszerű ír wiskey-nek a hirdetése egy olyan világot kelt életre, ahol az ital ízére utaló látvány tárul elénk: mézes jegyek és az enyhén földes íz.

További izgalmas hirdetésekért irány a creativebloq.com:
http://www.creativebloq.com/inspiration/print-ads-1233780/