A print ereje

Adománygyűjtő kampánnyal tér vissza a printgyökerekhez a Paste magazin

9 év printben, 6 év online – és most adománygyűjtő kampánnyal tér vissza a printgyökerekhez a Paste magazin. A negyedévente megjelenő, glossy magazin a digitális kiadás mellett most az Indiegogon gyűjt pénzt a printkiadásához. A lap iránti érdeklődést és lojalistást mutatja, hogy egy hónap alatt több mint 30 000 dollár gyűlt össze csupán 380 adományozótól. […]

Adománygyűjtő kampánnyal tér vissza a printgyökerekhez a Paste magazin Read More »

Magazin márkára építette Y-generációs kampányát a világhírű kávézó

A Frappucino termékük iránti keresletet erősítésére indított kampányt a Starbucks Nagy-Britanniában az Y generációt célozva. A kampány célja – természetesen a Frappuccino vásárlásának ösztönzésén túl –, hogy népszerű és szerethetőbb imázzsal vértezzék fel ezt a nyári terméksort. A kampányban a Look magazin print, digitális és social media platformjait használták, kiváló eredménnyel. A lánc a Time

Magazin márkára építette Y-generációs kampányát a világhírű kávézó Read More »

Gyermekmagazinok piaca – A leghálásabb közönség nyomában

A Magyar Lapkiadók Egyesületének augusztus óta tartó sajtónépszerűsítő kampányának keretében többször is szó esett a printpiac gazdagságáról. Ezúttal a Whiteport mediabrowser adatait alapul véve, a gyermeklapok piacát vette górcső alá a szervezet. A gyermek fogantatásának már az első pillanatától kezdve magazinok egész hada áll a leendő szülők rendelkezésére, de a számtalan baba-mama magazinokkal nem ér

Gyermekmagazinok piaca – A leghálásabb közönség nyomában Read More »

Reményteli adatok a The New York Times-tól

Bár a nagyhírű amerikai lap hirdetési bevételei az összbevételének csupán egyötödét adják, és jövőre sem számítanak nagyobb áttörésre, mégis elgondolkodtató adatok láttak napvilágot a The New York Times háza táján. Legfrissebb közleményükben beszámoltak arról, hogy a korábbi reklámbevételeikből származó összegeket milyen egyéb forrásokból sikerült pótolni, ezzel egy újabb lendületet adva a printpiacnak. Az egyik növekvő

Reményteli adatok a The New York Times-tól Read More »

A magazin lehet a luxusmárka-marketing dilemmájának a megoldása

A Zenith Optimedia 2017-es előrejelzései szerint a luxusmárkák digitális felületen történő reklámköltései tovább növekednek, ami felveti a kérdést, hogy a luxusmárkák számára mennyire fontos érték a rövid távú vásárlásösztönzés, szemben az exkluzív jelleggel. A Magyar Lapkiadó Egyesülete (MLE) szerint is a megoldás a prémium közönséget célzó és elérő magazinokban keresendő. A luxusmárkák is felismerték a

A magazin lehet a luxusmárka-marketing dilemmájának a megoldása Read More »

Mit adott a Black Friday a printpiacnak?

Magyarországon is egyre divatosabb az Amerikából átvett Black Friday jelenség, amely a printpiac helyzetére is figyelemre méltó hatást gyakorol. A november végétől karácsonyig tartó folyamatos akcióknak köszönhetően nem csak a kereskedők, de a printpiac is jelentősebb bevételhez jut. Mivel a print koncentráltabb fogyasztást biztosít, így a nyomtatott lapokban megjelenő reklámok is nagyobb figyelmet kapnak –

Mit adott a Black Friday a printpiacnak? Read More »