sajtópiac

A printbe vetett bizalom még mindig erős – 105,452 milliárd Ft a 2018-as teljes sajtópiaci bevétel

Reklámtorta 2018 – 105,452 milliárd Ft a 2018-as teljes sajtópiaci bevétel. Ez is megerősíti, hogy elengedhetetlen a sajtó olvasóközönségére összpontosítani a hirdetők számára, és látjuk, hogy a korábbi  trendfordulónak megfelelően, továbbra is komoly tényező a print hirdetési szegmens. A sajtó üzleti modellje változatlanul erős és stabil lapárbevételen alapul, amit kiegészítenek a hirdetési, valamint az évről […]

A printbe vetett bizalom még mindig erős – 105,452 milliárd Ft a 2018-as teljes sajtópiaci bevétel Read More »

18,5 SZÁZALÉKOS NÖVEKEDÉST ÉRT EL A HAZAI NYOMTATOTT SAJTÓ A REKLÁMPIACON

106,783 milliárd Ft a 2017-es teljes sajtópiaci bevétel. A sajtó két számjegyű növekedést tudhat magáénak, növekedési ütemét tekintve minden más szegmenst maga mögé utasított és a tavalyi trendforduló után jelentős emelkedést mutatnak a friss adatok. Nyilvánossá váltak a 2017. évi sajtópiaci eredmények: a sajtópiac 38,330 milliárd forint reklámbevételt és 59,983 milliárd forint lapeladásból származó bevételt

18,5 SZÁZALÉKOS NÖVEKEDÉST ÉRT EL A HAZAI NYOMTATOTT SAJTÓ A REKLÁMPIACON Read More »

Reklámtorta 2016 – 98,184 milliárd Ft a 2016-os teljes sajtópiaci bevétel

 A sajtó megőrizte helyét a reklámpiaci tortában, úgy hogy növekedni tudott, így egy csaknem évtizedes trend fordult meg. Nyilvánossá váltak a 2016. évi sajtópiaci eredmények. A sajtópiac 32,352 milliárd forint reklámbevételt (+118 millió Ft) és 58,124 milliárd forint lapeladásból származó bevételt (+172 millió Ft) ért el 2016-ban. A bevalló kiadóvállalatok a print költésen kívül 7,708

Reklámtorta 2016 – 98,184 milliárd Ft a 2016-os teljes sajtópiaci bevétel Read More »