Letölthető anyagok

Az online kommentekkel kapcsolatos kérdésekről

Napjainkban a szabad véleménynyilvánítás forradalma zajlik, hisz internet hozzáféréssel bárki közzé teheti véleményét. Néhányan saját blogon, míg mások már működő fórumokon keresztül nyilvánulnak meg, ide értve az újságok weboldalait is. 63 ország vezető újságjának 104 online szerkesztőjével és cégvezetőjével készített beszélgetések alapján állt össze a World Editors Forum és az Open Society Foundation együttműködésében a […]

Az online kommentekkel kapcsolatos kérdésekről Read More »

Önszabályozás és az újságírás előtt álló új kihívások Európában

A széles körű szakmai érdeklődésre számot tartó tanulmány egy nemzetközi összehasonlító kutatás eredményeit veszi sorra. A téma az újságírói önszabályozási mechanizmusok működése az Európai Unióban, hét kiválasztott ország példájának tükrében. A hét ország: Ausztria, Németország, Dánia, Észtország, Spanyolország, Franciaország és Lengyelország.

Önszabályozás és az újságírás előtt álló új kihívások Európában Read More »

A hirdetés, mint a gazdasági növekedés motorja, A média új hatalma a digitális korban

„Két dolog van csak az üzleti életben, amivel pénzt lehet csinálni – az innováció és a marketing. Minden egyéb költség” -Peter Drucker A reklámban nagy potenciál rejlik, mely a cégek sales bevételeit megalapozza. De tud-e a cég médiabüdzséjének növelése szélesebb körben is hasznot hozni, amely a gazdaság egészének segít? Még inkább hatalmas erőnek tudják-e mutatni

A hirdetés, mint a gazdasági növekedés motorja, A média új hatalma a digitális korban Read More »

Médiapiac 2011

  A magyarországi médiapiac 2011-es állapotát leíró tanulmányt adott ki az NMHH Médiatudományi Intézete, melyet a Mrs. White Media Consulting készített megbízásukból. A teljes tanulmány elérhető alább kapcsolt dokumentumként, míg a főbb megállapításokat alább olvashatja:   “1) A médiafogyasztási szokásokban a korábbi trendek folytatódtak. A válság a médiafogyasztásra jóval kevésbé hatott, mint a reklámköltésekre. A tévénézés mértéke magas szinten

Médiapiac 2011 Read More »