A hirdetés, mint a gazdasági növekedés motorja, A média új hatalma a digitális korban


„Két dolog van csak az üzleti életben, amivel pénzt lehet csinálni – az innováció és a marketing. Minden egyéb költség”

-Peter Drucker

A reklámban nagy potenciál rejlik, mely a cégek sales bevételeit megalapozza. De tud-e a cég médiabüdzséjének növelése szélesebb körben is hasznot hozni, amely a gazdaság egészének segít? Még inkább hatalmas erőnek tudják-e mutatni a reklámot az egyre népszerűbb online hirdetések, internet videók és más digitális média megjelenési formák? Sok gazdasági kihívással szembesülve, a kormányok és az iparági vezetők részéről ilyen jellegű kérdések gyakran elhangzanak, de csak kevés választ találnak rájuk. A McKinsey 2008. évi kutatása azt mutatja, hogy miközben a digitális hirdetés gyorsan népszerűvé vált, sok cég mégsem számszerűsíti ennek hatását az eladásokra, így megnehezíti a nagyobb makrogazdasági kihatások meghatározását.

Kattintson ide a további tartalomért