research

Printlapok a „figyelem bajnokai”

A médiafigyelem a hatékony reklámozás alapja, és ezt a kérdéskört a hirdetők is kiemelten kezelik – figyelmeztet a Magyar Lapkiadók Egyesülete egy friss brit kutatás alapján. A Newswork tanulmánya szerint az Egyesült Királyságban a rendszeres lapolvasók 60%-a újságolvasás közben minden figyelmét az adott lapra fordítja és csak az olvasásra koncentrál. Míg a fennmaradó 40% – […]

Printlapok a „figyelem bajnokai” Read More »

A printhirdetéseket nem blokkolják

Egyre elterjedtebb az online felhasználók körében az oldal megnyitásakor felugró reklámok és az automatikusan elinduló videók blokkolására alkalmas szűrők használata. A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) is – egy Európára és az Amerikai Egyesült Államokra kiterjedő kutatás alapján – megvizsgálta, hogy vajon miért blokkolják a reklámokat az online felhasználók, és vajon miért találják kevésbé zavarónak a

A printhirdetéseket nem blokkolják Read More »