A műsorújságok és a honlapok szerkesztőinek is jobban kell ügyelniük a korhatárjelzések feltüntetésére

A médiatörvény előírásai szerint a korhatárjelzéseket nem csak a képernyőn, hanem a műsorújságokban, a médiaszolgáltató internetes oldalain, képújságjában vagy teletextjében is fel kell tüntetni. A Médiatanács e rendelkezés betartására hívta fel több sajtótermék kiadóját és egyes honlapok szerkesztőségeit. Az új médiatörvény finomította a korhatár-besorolási rendszert. A jogszabály bevezette a hat éven aluliak számára nem ajánlott

A műsorújságok és a honlapok szerkesztőinek is jobban kell ügyelniük a korhatárjelzések feltüntetésére Read More »

A hirdetés, mint a gazdasági növekedés motorja, A média új hatalma a digitális korban

„Két dolog van csak az üzleti életben, amivel pénzt lehet csinálni – az innováció és a marketing. Minden egyéb költség” -Peter Drucker A reklámban nagy potenciál rejlik, mely a cégek sales bevételeit megalapozza. De tud-e a cég médiabüdzséjének növelése szélesebb körben is hasznot hozni, amely a gazdaság egészének segít? Még inkább hatalmas erőnek tudják-e mutatni

A hirdetés, mint a gazdasági növekedés motorja, A média új hatalma a digitális korban Read More »

Médiapiac 2011

  A magyarországi médiapiac 2011-es állapotát leíró tanulmányt adott ki az NMHH Médiatudományi Intézete, melyet a Mrs. White Media Consulting készített megbízásukból. A teljes tanulmány elérhető alább kapcsolt dokumentumként, míg a főbb megállapításokat alább olvashatja:   “1) A médiafogyasztási szokásokban a korábbi trendek folytatódtak. A válság a médiafogyasztásra jóval kevésbé hatott, mint a reklámköltésekre. A tévénézés mértéke magas szinten

Médiapiac 2011 Read More »

Összegezte a társszabályozás tapasztalatait a Médiatanács a médiaszakmai szervezetekkel

Szakmai találkozó keretében egyeztetett a társszabályozás kérdéseiről a Médiatanács a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületével (MEME), a Magyar Lapkiadók Egyesületével (MLE), a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületével (MTE), az Önszabályozó Reklám Testülettel (ÖRT) és a Főszerkesztők Fórumával 2012. július 5-én. A Médiatanács számára fontos a médiapiac szereplőivel való együttműködés, ezért kezdeményezett párbeszédet az egy éve bevezetett társszabályozási rendszer

Összegezte a társszabályozás tapasztalatait a Médiatanács a médiaszakmai szervezetekkel Read More »