Aktuális

Támogatás tényfeltáró cikkek készítéséhez

Pályázati felhívás újságíróknak   A Gőbölyös József “Soma” Alapítvány pályázatot hirdet szakmai tapasztalattal rendelkező újságíróknak tényfeltáró cikkek készítésére. A határidő: 2012. szeptember 16.   A pályázat feltétele, hogy valamely szerkesztőség előre jelezze, szándékában áll megjelentetni a tervezett riportot és publikáláskor feltünteti, hogy az írás a Soma Alapítvány támogatásával készült. A cikk vagy cikksorozat megírására – a […]

Támogatás tényfeltáró cikkek készítéséhez Read More »

Bizonyítékok a hatékonyságra a magazin médiában

A FIPP által publikált tanulmány, mely a világszerte több országban végzett, 110 felmérés eredményein alapul, bemutatja, hogyan érhet el növekedést a nyomtatott formában és a digitális platformokon megjelenő magazin média a korábban sosem látott mértékű média-változások korában is. A szerző Guy Consterdine, a FIPP kutatási tanácsadója volt. A tanulmány főbb témái: –        nyomtatott magazinok –       

Bizonyítékok a hatékonyságra a magazin médiában Read More »

A műsorújságok és a honlapok szerkesztőinek is jobban kell ügyelniük a korhatárjelzések feltüntetésére

A médiatörvény előírásai szerint a korhatárjelzéseket nem csak a képernyőn, hanem a műsorújságokban, a médiaszolgáltató internetes oldalain, képújságjában vagy teletextjében is fel kell tüntetni. A Médiatanács e rendelkezés betartására hívta fel több sajtótermék kiadóját és egyes honlapok szerkesztőségeit. Az új médiatörvény finomította a korhatár-besorolási rendszert. A jogszabály bevezette a hat éven aluliak számára nem ajánlott

A műsorújságok és a honlapok szerkesztőinek is jobban kell ügyelniük a korhatárjelzések feltüntetésére Read More »

A hirdetés, mint a gazdasági növekedés motorja, A média új hatalma a digitális korban

„Két dolog van csak az üzleti életben, amivel pénzt lehet csinálni – az innováció és a marketing. Minden egyéb költség” -Peter Drucker A reklámban nagy potenciál rejlik, mely a cégek sales bevételeit megalapozza. De tud-e a cég médiabüdzséjének növelése szélesebb körben is hasznot hozni, amely a gazdaság egészének segít? Még inkább hatalmas erőnek tudják-e mutatni

A hirdetés, mint a gazdasági növekedés motorja, A média új hatalma a digitális korban Read More »

Médiapiac 2011

  A magyarországi médiapiac 2011-es állapotát leíró tanulmányt adott ki az NMHH Médiatudományi Intézete, melyet a Mrs. White Media Consulting készített megbízásukból. A teljes tanulmány elérhető alább kapcsolt dokumentumként, míg a főbb megállapításokat alább olvashatja:   “1) A médiafogyasztási szokásokban a korábbi trendek folytatódtak. A válság a médiafogyasztásra jóval kevésbé hatott, mint a reklámköltésekre. A tévénézés mértéke magas szinten

Médiapiac 2011 Read More »