Szakmai konferenciák

5 gondolatot amely a kiadók e-kiadói tevékenységének új-média és árazási stratégiája szempontjából fontos

1. Az e-kiadás esetében nem a tartalomról van szó, hanem arról, hogy új szokások kialakításáról, méghozzá minden tekintetben: ár, fizetési mód és termék. A klasszikus, nyomtatott sajtó esetében alkalmazott marketing módszerek és a példányszámra való fókuszálás kontra-produktív. [restrict userlevel=”subscriber”] 2. Az e-kiadás semmilyen tekintetben nem homogén, ezért a különböző csatornák által kínált eltérő lehetőségeket figyelembe […]

5 gondolatot amely a kiadók e-kiadói tevékenységének új-média és árazási stratégiája szempontjából fontos Read More »

A Digitális Innovátorok konferencián az adatok álltak a középpontban

Jean Paul Schmetz, a Burda Media (Németország) vezető kutatója a B2C relációban alkalmazott „big data” – nagy adatmennyiség – szerepéről beszélt, megemlítve néhány példát – LinkedIn, Xing, Netfix, Facebook, Amazon és Google – , és e cégek tevékenységének figyelemmel követését és megértését tanácsolta minden kiadó számára. [restrict userlevel=”subscriber”] Schmetz szerint a nagy adathalmaz önmagában nem

A Digitális Innovátorok konferencián az adatok álltak a középpontban Read More »

Az Atlantic Media stratégiája – FIPP konferencia összefoglaló

Justin Smith, az amerikai Atlantic Media elnöke arról, hogy a 150 éves brand hogyan birkózott meg a digitális korszak kihívásaival: Smithnek minden oka megvolt rá, hogy 500 fős hallgatósága előtt elbüszkélkedjen az Atlantic 25 milliós olvasói táborával, amely a tavalyi év során a duplájára nőtt. [restrict userlevel=”subscriber”] Smith a sikert annak tulajdonítja, hogy az Atlantic

Az Atlantic Media stratégiája – FIPP konferencia összefoglaló Read More »

EGY HAJÓBAN…. Konferencia a nyomtatott kommunikációról

A nyomtatott kommunikáció piaci szereplőinek élete, munkája ezer szállal kapcsolódik egymáshoz, mégis kevés a valódi információ. Meglepő, hogy milyen keveset tudnak egymásról azok, akiknek a jelene és jövője függ a másiktól. Pedig egy hajóban evezünk. E felismerés hatására döntött úgy a Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülése, a Nyomda- és Papíripari Szövetség, a Magyar Lapkiadók Egyesülete és

EGY HAJÓBAN…. Konferencia a nyomtatott kommunikációról Read More »

More topics, speakers and choice at 6th DIS

Here is the first look at the full programme for the 6th Digital Innovators’ Summit 2013.   Revamped from previous years, the programme provides in-depth coverage of the topics that impact the magazine media industry. 30+ international thought leaders will share their experiences, insights and perspectives with the audience, tackling topics across consumer and B2B media, the advertising industry,

More topics, speakers and choice at 6th DIS Read More »