A Print ereje: Margaret Ann Dowling

Ha a kiadók megfelelően integrálják a digitális eszközöket, akkor a sajtó jövője biztosítva van – véli Margaret Ann Dowling. A Marquard Media vezetője szerint a nyomtatott brandekhez kapcsolódó mobil- és tabletmegoldások nagyon komoly erőt jelentenek a jövőben.

A külföldi példákból az látszik, hogy a fejlődés motorja a jól eltalált célcsoport, azaz ha valaki egy olyan közönséghez tud szólni, amely szereti a nyomtatott formátumot, akkor ma is érdemes újdonságokkal kijönni a piacra, és tovább erősíteni a pozíciókat a printmédiában.

A másik fontos tényező, hogy a lapkiadásban a minőségi termékek egyre meghatározóbb szerepet kapnak. Illetve ma már az is jól látszik, hogy digitális eszközökkel – hírlevelek, közösségi média, mobilapplikációk – közvetlenül tudjuk elérni az olvasókat.

Az olvasó és egy jó brand kapcsolata olyan, mint az emberek közötti barátság. Az érzelmi kapcsolat meghatározó, ami ha őszinte, akkor hosszan tartó lesz az együttműködés. Azt gondolom, hogy minden új eszköz, platform csak megerősíti ezt a kapcsolatot. Sőt, kifejezetten sokat segítenek abban, hogy közelebb kerüljön brand és olvasó egymáshoz, és segítenek azt is megértetni velünk, hogy mit szeretnének, mit várnak tőlünk az olvasók.

 

A Margaret Ann Dowlinggal készült interjút elolvashatja a Marketing&Media következő, a print erejével foglalkozó számában.

A nagy hazai lapkiadók összefogásával eddig példátlan együttműködést és kampányt kezdeményez a Marketing&Media, amelynek célja, hogy bemutassa a nyomtatott média szerepét nemcsak a tartalomfogyasztás területén, hanem a marketing- és reklámpiacon is. Azt, hogy a printmédia miért és miben tud többet, mint más típusú médiumok.

A november 15-én indult és az év végéig tartó print ereje kampányban megszólalnak a legnagyobb hazai lapkiadó cégek vezetői. A velük készített interjúkkal folyamatosan találkozhatnak a www.mmonline.hu-n, naponta feltűnnek majd hírlevelünkben, és Facebook-oldalunkon is friss, érdekes információkat, kutatási anyagokat szolgáltatunk a nyomtatott sajtó megkérdőjelezhetetlen piaci szerepéről. A kiadóvezetők mellett a nagy hazai ügynökségek szakemberei is kampányunk főszereplői lesznek.

A kampány támogatói: Axel Springer, Inform Media, Relay/Inmedio, Marquard Media, Metropol, Magyar Lapkiadók Egyesülete, Magyar Posta, Pannon Lapok Társasága, Ringier, Sanoma Media Budapest

http://www.mmonline.hu/cikk/a_print_ereje_margaret_ann_dowling